![]() |
| Gambar bersama Tuan Timbalan Ezlisan dan Cikgu Melvin Guru Pembangunan SMK Entilibon 26.09.2025 (Jumaat) |
29.09 (Isnin) 76
- Bawa
mak untuk meracun rumput
- Isteri
ada meeting di SMK Telupid, berkenaan tugasnya sebagai Guru ICT
28.09 (Ahad) 75
- Pergi
ke gereja
- Hantar
mak pergi ke gereja dan pulang, sempat bawa dia membeli belah
27.09
(Sabtu) 74
- Bawa
isteri dan mak keluar ke tamu untuk membeli belah. Sempat singgah ke bank untuk
keluarkan tunai.
26.09 (Jumaat) 73
-
Melawat SK Entilbon
25.09 (Khamis) 72
- Hantar
anak ke Klinik Kesihatan dan isteri ada taklimat AJK SPR di dewan terbuka
Telupid
24.09 (Rabu) 71
- Berada
di Pejabat
23.09 (Selasa) 70
- Berada
di Pejabat
22.09
(Isnin) 69
- Berada
di Pejabat
21.09
(Ahad) 68
- Bergerak
pulang ke Telupid.
20.09
(Sabtu) 67
- Jalan
awal pagi pergi ke Tuaran untuk mengambil isteri terlebih dahulu sebelum ke
Curve 25, untuk menghantar kerusi dan meja kepada adik. Kemudian pergi membeli
belah di Suria sebelum balik ke Tenghilan.
19.09
(Jumaat) 66
Pada waktu pagi, saya terkejut sebab komputer menunjukkan
masa yang salah menyebabkan saya lewat bersiap untuk pergi bekerja. Kurang air,
mengambil keputusan untuk mandi di Gambaron tempat tinggal ibu sekaligus
mengambil meja dan kerusi yang diminta oleh adik untuk dihantar ke Kota
Kinabalu. Saya pergi PPD dahulu untuk mengambil kehadiran disebabkan takut
terlewat. Saya masih lagi awal ke tempat kerja selepas itu, iaitu sebelum jam
8.

Tiada ulasan:
Catat Ulasan